REGULAMIN
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w hodowli
SILESIAKOI prowadzonym przez Marzenę Świątek-Firla, pod adresem 41-100
Siemianowice Śląskie ul. Budowlana 17c prowadzącego działalność
na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegający
wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej wpisany
pod numerem NIP: 643-113-82-61 zwany także zamiennie
„Usługodawcą”.
Kontakt z Usługodawcą można uzyskać:
– pod numerem telefonu 660539390,
– korzystając z adresu poczty elektronicznej: silesiakoi@gmail.com
§ 1 Definicje
1. Regulamin – niniejszy regulamin.
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do
czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym
regulaminie dokonuje Zamówienia w Hodowli SILESIAKOI.
3. Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za
pośrednictwem Hodowli SILESIAKOI na zasadach określonych w
niniejszym Regulaminie.
4. Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie
internetowej www.silesiakoi.pl
5. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana na w/w stronie
internetowej, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
6. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na
rzecz Klienta poza Hodowlą w związku z charakterem sprzedawanych
Towarów.
7. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu
ustawy Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Usługodawcą a
Klientem z wykorzystaniem strony internetowej Hodowli.
8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie
rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia
Umowy Sprzedaży.
§ 2 Składanie zamówień
1. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.silesiakoi.pl
są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie
obejmują kosztów wysyłki.
2. Zamówienia są przyjmowane telefonicznie bądź drogą mailową.
3. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient poda dane kontaktowe w
tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer
telefonu i adres e-mail.
4. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający
skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie
możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
5. Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę
otrzymania dowodu wpłaty lub faktury VAT, która może zostać
załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną,
na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu
dokumentów
rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z
załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy.
Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania
i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w
sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich
przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu
lub organowi kontroli
skarbowej.
6. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem
wpływu wpłaty na rachunek bankowy w przypadku płatności
przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku
wyboru opcji „za pobraniem”.
§ 3 Rezerwacje
1. Czas rozpoczęcia rezerwacji zamówienia pokrywa się z momentem
wpływu wpłaty na rachunek bankowy minimum 40% wartości
zamówienia, w przypadku płatności przelewem lub momentem
dokonania zamówienia i wpłaty gotówkowej w w/w kwocie.
2. Rezerwacje towaru obowiązują przez okres 14 dni. Po upływie tego
terminu towar jest powtórnie wystawiany na sprzedaż a pieniądze
zwracane Klientowi na rachunek bankowy.
3. Klient w momencie osobistej rezerwacji i wpłacie gotówki
zobowiązany jest do podania numeru rachunku bankowego, na który
Usługodawca zwróci pieniądze za nieodebrany w terminie towar.
§ 4 Koszty i termin wysyłki
1. Towar wysyłany jest pod wskazany przez Klienta adres.
2. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm
kurierskich. Istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w
siedzibie sprzedającego.
3. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy
każdym Zamówieniu i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki
„za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew” do czasu
podanego należy doliczyć czas zaksięgowania środków
na rachunku bankowym Hodowli (zwykle 1-2 dni robocze).
4. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w
momencie składania zamówienia.
§ 5 Płatności
1. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem (przy
odbiorze towaru od kuriera), przelewem na konto bankowe Hodowli, a
także gotówką przy odbiorze osobistym.
§ 6 Odstąpienie od umowy
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do
odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne
oświadczenie na piśmie, w terminie 14dni (podstawa
prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie
niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze
zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia
wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie
oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy.
2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa
jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi
w stanie niezmienionym.
3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie
14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.
4. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia
usług rozpoczętego, za zgodą Klienta, przed upływem terminu, o
którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i
wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów
komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego
opakowania, umów dotyczących świadczeń,
za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na
rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez
Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z
jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą
zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
dostarczania prasy, usług
w zakresie gier i zakładów wzajemnych.
5. Żywy towar nie podlega wymianie i zwrotowi, ponieważ klient nie
jest w stanie zapewnić odpowiednich warunków zwrotu takiego
towaru.
§ 7 Procedura reklamacji
1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub
sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki
realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej
przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje
realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe
producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych
znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów
oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także
przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za
pośrednictwem Sprzedającego.
2. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.
3. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy
reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym
zgłoszeniem reklamacyjnym.
4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia
złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść
Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany
towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego
towaru. W przypadku żywych zwierząt przy rozpatrzeniu reklamacji
na korzyść Klienta Usługodawca zwróci wartość zakupionego
zwierzęcia na podane konto bankowe Klienta.
5. Żywe towary mogą być reklamowane tylko w dniu dostarczenia ich
przez firmę kurierską poprzez sporządzenie dokumentacji zdjęciowej i
przesłanie jej na adres email hodowli. Żywe towary odebrane
osobiście nie podlegają reklamacji i zwrotowi.
6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę
za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku
finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i
które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu
zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie
można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po
dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie
połączone z innymi rzeczami
Oferujemy Państwu tylko oryginalne,piękne karpie KOI sprowadzane prosto z Japonii.
Dbamy, aby oferowany przez nas towar był najwyższej jakości i spełniał wysokie wymagania Klientów.
Zapraszamy serdecznie do współpracy.
Wszystkie oferowane koi są po kwarantannie.
W OFERCIE POSIADAM PROFESJONALNY POKARM
OFEROWANY POKARM JEST SPRAWDZONY I CENIONY WŚRÓD HODOWCÓW KARPI KOI. ZAPEWNIA PRAWIDŁOWY ROZWÓJ I DOBRE SAMOPOCZUCIE KOI.
Osoby zainteresowane przed zakupem proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny celem potwierdzenia dostępności wybranych KOI.
+48 660-539-390 +48 787-717-079
e-mail:silesiakoi@gmail.com
hodowla@silesiakoi.pl